Araştırma şirketi Unruly, geride bıraktığımız ekim ayında, Youtube'da en çok paylaşılan reklamları sıralamış. İlk sırada, tam da "bu gizli kameralı, şakalı kandırmacalı reklamların da sonu geldi artık" geyiklerine başladığımız dönemde gelen "telekinetik" reklam var. En çok paylaşılan 10 reklam beni kesmez diyorsanız daha uzun liste için şuraya göz atabilirsiniz.
1- Korku filmi Carrie'nin tanıtımı için, MGM tarafından yaptırılan bu 'şaka' 2,1 milyon kez paylaşılmış. Şakalı reklam furyası uzunca bir süre daha devam edecek gibi.
2- Neden bu kadar sevildiğini anlamadığım, "kızlar sıçar mı ki" geyiğini reklama taşıyan sprey markası Poo-Pourri'nin bu işi 418.023 kez paylaşılmış.
3- Bu kadar uzun bir video için (4 buçuk dakika) 320.611 paylaşım gerçekten çok iyi. Şu ana kadar 11 milyondan fazla kez de izlenmiş. Ben hiç tamamını izleyemedim. GoPro: Hero3+
4- Sigorta şirketi Geico'nun, aslında eski sayılabilecek bir reklamı; Hump Day Camel. Mayıs ayında yayınlandı ama geçtiğimiz ay 258.145 kez paylaşılmış.
5- Yine GoPro ve geçen ay en çok konuşulan reklamlardan biri. Bir itfaiyecinin kedi yavrusunu kurtarışını gösteren reklam 241.781 kez paylaşılmış. "Bir işin viral olması için konik olması gerek" önyargısını tekmeleyen işlerden biri.
6- Açmayın, 18 dakikalık dev video: Galaxy Note 3 + Gear... 237.310 kez paylaşılmış.
7- Geçtiğimiz ay ne çok Halloween reklamı izledik. Crest'in bu işi 225.156 kez paylaşılmış.
8- "Elin havayolu şirketleri neler yapıyor?" temalı bu Virgin America videosu 205.327 kez paylaşılmış. Hem de ekim ayının son günlerinde yayınlanmış olmasına rağmen.
9- Mercedes Benz'in, yeni teknolojisini tavuklarla anlattığı bu reklam da geçen ayın en beğenilen işlerinden biriydi. 187.677 kez paylaşılmış.
10- Pepsi'nin 'ihtiyar basketbolcusu' Uncle Drew'u bilirsiniz. Onun üçüncü filmi işte. 178.099 kez paylaşılmış. Sahada dayak yemeden tadında bıraksalar bari.
Kaynak: Mashable
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder