okuma listesi: dijital pazarlamada en önemli 5 ölçüt

"Kurumsal sitenizin ayda ne kadar sayfa gösterimi yaptığı, ne kadar tekil ziyaretçi aldığı konusunda az çok bir fikriniz vardır. Peki kaç kişinin markanızla gerçekten online'da etkileşime girdiğinden haberiniz var mı? Dijital pazarlamaya yatırdığınız paralar nereye gidiyor? Kullandığınız web istatistik araçları sitenizin kullanıcıları hakkında yığınla bilgi verir. Gözünüzün önünde bir sürü rakam uçuşurken neye odaklanacağınızı bilemeyebilirsiniz, esas resmi görmek zor olabilir. İşte bunu engellemek için şu 5 ölçütün üzerinden gözünüzü ayırmamalısınız..." 
Oya Öneş Yaşayan'ın Mart 2011 tarihli yazısı:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder