Hayranları İçin Leyla ile Mecnun Takip Rehberi

Sarılmak ister gibi sevdiğim (evet bir diziye böyle bir sevgi duyulabiliyormuş) Leyla ile Mecnun'u benim kadar sevip de internet cangılında bu diziyle ve oyuncularıyla ve karakterleriyle ilgili siteleri, sayfaları ve sosyal ağ hesaplarını ararken yorgun düşen arkadaşlar için bu listeyi yapmak istedim. Böyle topluca el altında dursun, kolayca ulaşılabilsin, takip edilsin...



Dizinin yapımcısı Eflatun Film'in internet adresi,
Dizinin resmi sitesi,
Oyunculardan Ahmet Mümtaz Taylan'ın biyografisine, fotoğraflarına; sinema tiyatro ve televizyon çalışmalarına ulaşabileceğiniz kişisel sitesi,
Oy vermek ve vermeyenleri teşvik etmek için dizinin İMDb sayfası...

Facebook Sayfaları

Dizinin resmi Facebook sayfası,
206 bin kişinin beğenildiği ve aktif olarak kullanılan Leyla ile Mecnun Fanları,
İsmail Abi hayranları tarafından oluşturulan İsmail Abimiz...
Görsel facebook.com/leylailemecnundizi adresinden alındı.

Twitter Hesapları

Senarist Burak Aksak'ın 25 bin takipçisi var. Aktif olarak kullandığı sayfada ara sıra senaryonun yazım süreci hakkında küçük tüyolar verdiği de oluyor.

Ahmet Mümtaz Taylan (Taylan1789) Twitter'ı etkin kullanan isimlerden biri. Leyla ile Mecnun dışında oyuncu olarak yer aldı Bir Zamanlar Anadolu'da filminden ve yönettiği Keşanlı Ali Destanı oyunundan haberleri görmek de mümkün.

Dizinin Erdal Bakkalı Cengiz Bozkurt

Serkan Keskin'in "İsmail'in neşesi bana da geçti, bir sürü geminin geleceğine inanıyorum. Bazen kendimi el sallarken buluyorum" dediği Twitter hesabı

Kullanıcısı hakkında bilgim yok ama diziden replikleri bulabileceğiniz İsmail Abi

Osman Sonant'ın hesabı. Ve evet gerçekte de öyle bir insan değil.

Ekibe yeni katılan ve kalıcı olmasını çok istediğimiz Sadi Celil Cengiz.

Son olarak, dizinin resmi Twitter hesabı da bu...

Şunun gibi şahane müziklere ve kliplerine TRT'nin Youtube sayfasından ulaşılabilir.

Ayrıca "Ben bu mekanları çok sevdim, tutsam mı oralardan bir ev? Hakkaten de cennet gibiymiş bu Kireçburnu..." diye düşünenler buraya tıklayabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder