Mixx Awards 2013'te altın kazanan işler

IAB Türkiye tarafından düzenlenen Mixx Ödülleri bu akşam (18 Şubat) sahiplerini buldu. Bir sektör derneği olması nedeniyle, internet yasasıyla ilgili bir iki kelam edilir diye bekledim ama boşa beklemişim maalesef. Gönül istiyor tabii ama... Gecede Altın Mixx kazanan işlerin listesini ve ulaşabildiğim kadarıyla işleri aşağıda sıraladım. Listeyi Twitter'dan takip edebildiğim kadarıyla oluşturduğum için eksik gedik olabilir. Varsa da yarın sabah düzeltirim, şimdi çok uykum var :)

Her ödül töreni sonrası, kazanan işleri bulmak için çok çaba sarf ediyoruz, bilen bilir bunu. Keşke bütün ajanslar case study videolarını görünür bir yerlere koysa... Bu arada, bronz ve gümüş ödüller de dağıtıldı ama onlar buraya sığmaz tabii ki.

Yılın en iyisi ödülü
Ben Niye Yokum, Coca Cola, C-Section

Marka farkındalığı ve konumlandırma
Ben Niye Yokum, Coca Cola, C-Section

Viral
Ben Niye Yokum, Coca Coca, C-Section
Detaylı bilgi için şuraya göz atabilirsiniz.




Arama motoru
n11.com performans odaklı reklam, Clixious

Deneysel ve yenilikçi
Bir Dergi Cep Telefonuyla Hazırlanabilir mi, Samsung, Starcom ve Vivaki Türkiye
Söz konusu iş budur diye tahmin ediyorum. Detaylar için bu linkle Yalçın'a bağlanabilirsiniz.



Markalı içerik
Uzmanına Sor, Samsung, Cheil Turkey

Lansman çalışmaları:
Explorer Değişince Ben, Microsoft, Wanda Digital

Dijital mecra entegrasyonu:
Explorer Değişince Ben, Microsoft, Wanda Digital
Detaylı bilgi için explorerdegisinceben.com



Online-offline entegrasyonu:
O Sensin, Volvo, Havas Engage

Doğrudan pazarlama:
TYTZ.com, Frito Lay, Wanda Digital



Tablet pazarlaması
Magnum İnteraktif Banner, Unilever, Mindshare

Sosyal medya uygulamaları
Acemi Spiker, Ford Otosan, TTBOOM
Detaylı bilgi için şu linke göz atabilirsiniz.




İnteraktif reklam filmleri
Gez Göz Sneijder, PepsiCo, Wanda Digital




Online reklam filmleri
Büyük Taraftardan Büyük Sürpriz, Anadolu Efes, TBWA\İstanbul



Oyunlar ve oyun içi reklamlar
Bosh Çevre Kulübü, Netcom Medya

Ev dışı dijital
Eye of the Fan, Türk Hava Yolları, McCann İstanbul




Markalı mobil uygulamalar
iGaranti, Garanti Bankası, Alpha Dog
Detaylı bilgi için şuraya bakabilirsiniz.


Rich media ve display reklamları
500L Lansmanı, Fiat, Ontarget

Marka destinasyon siteleri ve mobil siteler
Hürriyet Benim, Hürriyet, TBWA\İstanbul
Detaylar bu linktedir diye tahmin ediyorum.

Mobil kampanyalar
Kim aramış, Turkcell, Mindshare ve Mobilike

Sosyal pazarlama
10 Kasım, Koç Holding, Ontarget

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder